מגבים לרכב? זה הזמן להצטייד במגבי בוש!

החורף כבר כאן ואיתו גם הגשם: ריכזנו עבורכם את המידע לבחירת המגב הנכון לרכב כדי שהנסיעה שלכם תהיה בטוחה ונוחה. במדינת ישראל השימוש במגבים לרכב הוא כמעט שבועי: בחורף בגלל הגשם, בקיץ בגלל החולות ואבק – לכן וישרים לרכב הם אביזר חשוב, בעזרתם אנו יכולים לנהוג בבטחה כששדה הראיה נקי. המגבים לרכב הם קודם כל נושא בטיחותי עבור נהג הרכב ויושביו ולכן הוא נבדק במסגרת בדיקת הטסט השנתית. קרה לכם כבר שהתבקשתם להחליף מגב בטסט? זו בדיוק הסיבה – בטיחות.

מגבים לרכב

מדוע חשוב לבחור נכון את המגב לרכב?

בעונת הקיץ החמה המלווה בשמש יוקדת, לחות ואבק הפוגעת בתקינות ביצועי המגבים היכולים למרוח לכלכוך. בישראל ימי השמש החזקים של חודשי הקיץ משפיעים על הגומי וגורמים לו להתפורר בקרב המגבים הלא איכותיים. במידה וישרדו את החום, המגבים עלולים להשמיע רעשים לא נעימים ואף לפגוע בשמשה הקדמית שלנו – דבר היכול להוציא אותנו מריכוז ולסכן אותנו במהלך נהיגה בכביש.
בחודשי החורף הגשם שיורד מדי פעם במדינת ישראל גורם להצפות בכבישים, שלוליות מים ועוד. הנסיעה הופכת למאתגרת יותר בשל הראות הלקויה וכאן בדיוק מתחיל המגב את תפקידו. בעת נסיעה ברכב כאשר גשם יורד חשוב שהמגב לא ישאיר כתמים או טיפות על השמשה שעלולים לפגוע משמעותית בראייה של הנהג ובזיהוי הולכי רגל, לדוגמה.

מגבים לרכב

מגבים לרכב איך בוחרים אותם?

מגבים לרכב איכותיים הם מגבים בעלי גומי/סילקון רך, חזקים ועמידים מפלדת אל חלד כאלה ששורדים ימי גשם סוערים ועומדים בתנאי חום קיצוניים. אורך חיי המגבים וביצועיו תלויים באיכות המגבים אך פרט זה אינו סותר שצריך להחליפם לפחות אחת לשנה. מגבים לרכב ניתן לרכוש במוסכים, תחנות דלק, חנויות, מרכזי שטיפה, חנויות ציוד לרכב  ועוד. מאחר וישנם סוגים ומותגים רבים הנמכרים בישראל בטווחי מחירים שונים קל ללכת לאיבוד. אנחנו ממליצים לכם להיצמד קודם כל  לאיכות.וישרים לרכב הם אביזרים בטיחותיים מצילי חיים, כמו שציינו קודם ולכן שווה להשקיע ברכישתו. מומלץ לבחור מגבים המיוצרים על ידי יצרנים עולמיים מוכרים. יש לבדוק על האריזה אם רשום שהמוצר עומד בתקנים ואף מורכב ביצרני הרכב הגדולים בעולם. גם לנושא המחיר יש השפעה, ובשל העובדה שפערי המחירים יחסית זניחים, אנחנו ממליצים לכם להתייעץ עם המוכר או המוסכניק שיסביר לכם מהם מגבים איכותיים ומה כדאי לרכוש.

Aerotwin

המגבים האיכותיים של BOSCH

חברת BOSCH מייצרת להבי מגבים בעזרת ציוד מתקדם, במפעל המגבים הגדול ביותר בעולם! חברת  לדיקו המייצגת את BOSCH בישראל מוכרת בחנויות ובמוסכים שתי סדרות של מגבים: AEROTWIN ו EAROECO. המגבים של BOSCH יכולים לעמוד במהירויות גבוהות ובכל תנאי מזג אוויר קשים. למגבים אחריות לשנה אותם תוכלו להחליף בחנות או במוסך מהם רכשתם את המגבים.
מחפשים מגבים לרכב? לרשימת המוסכים הקליקו