הטיפול השנתי לרכב מתקרב ואתם חוששים להגיע למוסך ולשלם אלפי שקלים? הכירו את רשת המוסכים של חברת Bosch

 

הטיפול השנתי לרכב מתקרב ואתם חוששים להגיע למוסך ולשלם אלפי שקלים? הכירו את רשת המוסכים של חברת Bosch – חלפים ברמת היצרן (תואם מקור) ומחירים הוגנים.                                                      בקיצור לאכול את העוגה ולהשאיר אותה שלמה

קיבלתם תזכורת לטיפול השנתי של הרכב ואתם חוששים להגיע למוסך? הגיוני. אבל עכשיו יש לכם אלטרנטיבה – ישראלים רבים כבר מצאו את הפתרון – רשת מוסכי בוש קאר סרוויס. הרשת העולמית המונה 17,000 מוסכים ברחבי העולם השלימה לאחרונה פריסה של 30 מוסכים ברחבי מדינת ישראל, מאילת בדרום ועד מעלות תרשיחא בצפון. חברת Bosch מוכרת לנו ממוצרי המטבח ומשק הבית, כלי עבודה וגינון "כל כלי כלי" אך רוב פעילותה הוא בעולם הרכב. Bosch היא יצרנית חלקי החילוף והמערכות האלקטרוניות לרכב הגדולה בעולם, המספקת את חלפיה לרוב יצרני הרכב. אם תפתחו את מכסה המנוע של הרכב שלכם תגלו שרוב המערכות והחלפים הם תוצרת Bosch.

אחריות היבואן על הרכב נשמרת. והמחיר? אטרקטיבי!

כפי שאמרנו, מדובר בבשורה צרכנית משמעותית לנהגות ולנהגים ממספר היבטים: הראשון – במידה ורכשתם רכב חדש והיבואן מעניק לכם אחריות ל-3 שנים או 5 – דעו לכם שהאחריות נשמרת בעת טיפול הרכב במוסך בוש קאר סרוויס. מדוע? החוק במדינת ישראל מאפשר לטפל ברכב במוסכי בוש קאר סרוויס בסטנדרטים הבינלאומיים של Bosch ולפי הוראות יצרן ובכך לשמור על האחריות. אין עוד צורך לטפל ברכב במוסך היבואן, ניתן כאמור לעשות זאת ברשת מוסכי בוש קאר סרוויס והאחריות שלכם תמשיך להתקיים. היבט נוסף הוא בתום תקופת אחריות היצרן על הרכב כאשר המחיר של טיפול ברשת מוסכי בוש קאר סרוויס אטרקטיבי יותר ב-25% לפחות בהשוואה למוסכי יבואן. כיצד זה ייתכן?

בחלק גדול מהמקרים חלפים מקוריים המותקנים בשעת ייצור הרכב (אשר נמכרים גם על ידי חלק ניכר ממוסכי היבואן/מורשה יבואן בישראל) הם מתוצרת Bosch, לדוגמה, פילטר אוויר או מזגן שמיוצר במפעלי Bosch באריזה של יצרן הרכב ובאריזה של Bosch.  לכן, רשת מוסכי בוש קאר סרוויס נהנים מחלפים איכותיים (תואם מקור) במחירים אטרקטיביים.

איכות החלפים, מקצועיות המוסכים

מכונאי רשת בוש קאר סרוויס עוברים הסמכה מלאה במרכז ההדרכות של חברת לדיקו, נציגה של BOSCH בישראל. כל מוסכי הרשת הוסמכו לטפל בכל סוגי הרכבים ההיברידיים על ידי מרכז ההדרכה בלדיקו המאושר על ידי משרד התחבורה. בנוסף המוסכים מצוידים במכשור דיאגנוסטי מתקדם לאבחון כל סוגי התקלות. המוסכים שומרים על מיתוג חיצוני ופנימי אחיד וחווית אירוח גבוהה: חדרי המתנה מרווחים ונעימים, גישה לאינטרנט ושירות אדיב של עובדי המוסך. חברתBosch  מפתחת ומייצרת במאות המפעלים שבבעלותה ברחבי העולם מגוון רחב של חלפים: רפידות, ברקסים, פילטרים, מצתים, מערכות דלק, מערכות בילום ויציבות, מתנעים, רכיבים אלקטרוניים, חיישנים, מצברים, ואפילו מגבים. החברה משקיעה כל שנה כ-7 מיליארד יורו במחקר ופיתוח ורושמת כ-2,000 פטנטים מדי שנה. לסיכום, אם הטיפול השנתי של הרכב שלכם מתקרב, הזמינו עוד היום תור באחד ממוסכי רשת בוש קאר סרוויס ותיהנו מאיכות חלפים, מקצועיות של צוות המוסך ומחיר אטרקטיבי.