אודות הרשת

רשת המוסכים Bosch Car Service נוסדה באמצע המאה שעברה כחלק מהרצון והצורך לספק פתרונות מקצועיים ואיכותיים לתקלות אשר מערכי השרות של היצרנים לא ידעו לספק מענה הולם ללקוחותיהם.

המטרה המרכזית בהקמת הרשת הייתה לאפשר אבחון תקלות ברכבים באמצעות טכנולוגיות מתקדמות תוך שימוש בידע הנצבר בחברת Bosch כיצרנית וספקית המערכות לתעשיית הרכב ובכך לאפשר ללקוח הסופי לקבל פתרון יעיל ומקצועי.

כיום רשת המוסכים של Bosch Car Service מונה כ 17000 סניפים הפזורים על פני העולם כולו ב כ 150 מדינות. הרשת מספקת את שירותיה ללמעלה מ 250 מיליון לקוחות בשנה.

הייחודיות של רשת המוסכים של Bosch נובעת מהעובדה שחברת Bosch הינה יצרנית חלקי חילוף ומערכות אלקטרוניות ומכניות הגדולה בעולם ומספקת את מוצריה לרוב יצרני הרכב בעולם. עיקר עיסוקה של Bosch מתמקד בפיתוח וייצור של מערכות דלק, מערכות בילום ויציבות, מתנעים, רכיבים אלקטרוניים, חיישנים ועוד.

רוב משתמשי הרכב בעולם נעזרים בטכנולוגיות המתקדמות של Bosch.

חברת Bosch משקיעה כל שנה כ 4 מיליארד יורו במחקר ופיתוח. חלק מאתו פיתוח מופנה לייצור מערכות דיאגנוסטיקה ייחודיות המאפשרות בדיקה אבחון וטיפול בתקלות ברכבים. רשת המוסכים של Bosch מתאפיינת בשרות מקצועי לרכב, כל המכונאים והחשמלאים עוברים הסמכה מלאה במרכז ההדרכות של חברת לדיקו נציגתה של Bosch בישראל ומחוברים On Line למטה החברה הממוקם בראשון לציון וגם למרכז השרות העולמי של Bosch הממוקם ב Plochingen גרמניה. כל אילו מאפשרים ללקוח לקבל שרות וטיפול מהמקצועיים ביותר שתעשיית הרכב יודעת לתת ולאפשר שקט נפשי ובטחון שהרכב מטופל ע"י גורם מקצועי ואמין בחסות חברת Bosch.