100 שנים ל-BCS!

100 שנים ל-BCS: חדשנות שנולדה ממסורת

בשנת 1921 בעיר המברוג שבגרמניה, מוסך Max Eisenmann & Co. הפך למוסך הראשון בבעלותה של BOSCH ובכך למעשה מציין את הקמתה של רשת בוש קאר סרוויס. מייסד בוש זיהה בשלב מוקדם את הצורך של רשת מוסכים. ככל שמספר בעלי המכוניות גדל, כך גדלה גם הדרישה למומחיות מיוחדת המשתרעת מעבר לגבולות המדינה. Bosch Car Service היא כעת רשת המוסכים הגדולה בעולם ללא תלות במותג, עם יותר מ-15,000 מוסכים ב-150 מדינות.

100 שנים של כוח מניע בשוק העולמי:

מוסכים החברים ברשת Bosch Car Service העולמית, מקבלים תמיכה בצורה של טכנולוגיית אבחון ודיאגנוסטיקה מתקדמת, לוגיסטיקה יעילה – זמינות הגבוהה של חלקי חילוף מקוריים של Bosch ועזרה שיווקית. הודות לקורסים והכשרות, צוות המוסך נשאר תמיד מעודכן בטכנולוגיות החדשות ביותר שיש.

100 שנים של אמון הלקוחות:

לאורך המאה האחרונה מוסכי בוש קאר סרוויס ידועים ברחבי העולם הודות לשירות איכותי ואמונם המלא של בעלי הרכבים המטופלים במוסך. מערכת ההסמכה – Bosch Service Excellence, כוללת ביקורים סדירים ובדיקות במוסכי הרשת וזאת על מנת להבטיח את איכות המקצועית הגבוהה ביותר עבור לקוחות הרשת. בסקרי לקוחות שהתבצעו, מוסכים ברשת בוש קאר סרוויס השיגו דירות ממוצע של 4.4 כוכבים מתוך 5.

מחקר אינטנסיבי כגורם להצלחה ל-100 השנים הבאות:

בוש מעסיקה יותר מ-72,000 עובדים במחקר ופיתוח, וב-2019 השקיעה 6.1 מיליארד אירו בתחום זה. חברת בוש מובילה טכנולוגיית בתחום הניידות, עובדה המיטיבה עם מוסכי הרשת ולקוחותיהם. "מורכבות הרכב צומחת בהתמדה, יותר ויותר מכוניות כוללות כעת מערכות סיוע לנהג ומערכות תצוגה ומידע-בידור חדשות" לדבריו שלThomas Winter, Head of Workshop Concepts at Bosch Automotive Aftermarket.

"בוש היא שותפה אמינה בכל הנוגע להיענות לדרישות ההולכות וגדלות של העתיד – והיא יכולה להבטיח שבעזרת מוסכיBosch Car Service  לבעלי הרכבים תמיד יהיה איש קשר מוכשר לשירותים ותיקונים" אמר תומס.

המטרה: צמיחה עם איכות שירות גבוהה:
100 שנים לאחר פתיחת המוסך הראשון, רשת Bosch Car Service מובילה כיום כספקית שירות מלאה. בוש חוגגת את סיפור ההצלחה הזה במבט אופטימי לעבר העתיד: המטרה היא לגבש עוד יותר את הרשת הגלובלית עם מוסכים שותפים חדשים, שימוש בכלים חכמים למציאת פתרונות, ובכך לחזק את מעמד הרשת כשותף אמין וחדשני ברחבי העולם גם היום וגם ב-100 השנים הבאות.

https://www.bosch-presse.de/pressportal/de/en/100-years-of-bosch-car-service-innovation-born-of-tradition-236160.html