כנס מוסכים בוש קאר סרוויס 2018 במשרדי חברת לדיקו

 

ביום חמישי האחרון התקיים כנס מוסכים  בוש קאר סרוויס במשרדי חברת לדיקו בראשון לציון. הכנס החל בשעות הערב המוקדמות, על מנת שבעלי המוסכים מרשת בוש קאר סרוויס מכל הארץ יוכלו לסיים את עבודתם ולהשתתף בכנס.

לאירוע הגיעו המוסכים הבאים – מוסך בהרצליה מרכז הצמיג, מוסך באשדוד האומנים, מוסך בעפולה מונזה ועוד'. תחילה בעלי המוסכים נפגשו במרפסת האירועים של לדיקו לשעה של מינגלינג על כוס קאווה וסושי.

אין כמו לשמור על קשרים, להתעדכן, להתייעץ בכל מה שקשור בנושא טיפול לרכב ובקיצור להיות מעורב בכל המתרחש בענף המוסכים הישראלי.

 

 

 

מוסך במעלות – אמינות בעל המוסך יוסי אברג'יל ואשתו.

 

 

 

מוסך בתל אביב – יוסי זיסו

 

 

אחרי שבעלי המוסכים סיימו לקשקש ביניהם ולטעום מהדוכנים האסייתים שבמרפסת האירועים, עברנו לאולם ההרצאות. ראשון הנואמים – עלה מנכ"ל חברת לדיקו יצחק גולדמן, פתח בהרצאה מרתקת במיוחד, על ההיסטוריה של חברת Bosch

על ההחלטה של חברת Bosch בגרמניה להיכנס לעולם המוסכים ולפתוח את רשת המוסכים העולמית Bosch Car Service. כמובן שנכנס לעומק וסיפר על התהליך שעברה הרשת בעולם.

על רגעי ההצלחה והקושי. המשיך משם על ההחלטה של חברת לדיקו להכניס את רשת המוסכים Bosch Car Service לישראל בהנהלת חברת לדיקו.

את נאומו סיים בתודות ובהצלחה לכל שותפי הרשת.

 

 

יצחק גולדמן מנכ"ל לדיקו

 

 

 

לאחר מכן עלה להציג מנהל מחלקת רכב של רשת מוסכים בוש קאר סרוויס – בני בכר.

בני תחילה פתח בכמה מילות תודה לבעלי המוסכים, משם המשיך והסביר על הפעילות הרוחבית שחברת בוש קאר סרוויס מבצעת למען החדרת רשת המוסכים לישראל.

בנוסף ציין הבדלים בין מוסכי בוש קאר סרוויס לשאר מוסכים – מוסך יבואן, מוסך מורשה, מוסך מדרכה ועוד'.

 

 

בני בכר – מנהל מחלקת רכב, מוסכים בוש קאר סרוויס

 

 

הרצאה אחרונה להערב, עלה יוסי מנהל טכני ברשת מוסכים בוש קאר סרוויס. יוסי חידש והציג את החידושים מבחינת מערכות ממוחשבות ודיאגנוסטיקה.

טיפול לרכב, נושא נוסף שאליו נכנס יוסי, "כל מוסך לרכב חייב להיות בקיא בכל המערכות החדישות ביותר, לשם אנו שואפים רק ככה טיפול לרכב יעשה בצורה הנכונה והתואמת לכל סוג רכב.

נושאים נוספים שהוזכרו ברצאתו של יוסי:

– יבואני רכב

– מחירי טיפול לרכב בארץ ובעולם

– טיפול שנתי לרכב

 

יוסי מנהל טכני ברשת מוסכים בוש קאר סרוויס.

 

לאחר מספר הרצאות מעשירות ידע, הרמת כוסית ומשחקי גיבוש לקהל האורחים.

סיימנו את ערב הכנס בארוחת שף וחלוקת מתנות לבעלי המוסכים כאות הוקרה לשותפות ברשת.

 

 

 

 

מוסך בטייבה

 

מוסך במעלות